MYIPTV-FAQ

Click here to subscription Astro and Singapore IPTV.

Question1: MYIPTV show Authentication Failed? 
1. Check the network is connected. Just start box and click MYIPTV, the network may not connect well, please login again.
2. Turn on and off player and router.

Question2: After entering MYIPTV, show: checking member, and cant enter into the interface: contact admin 
1. Restart the machine with the router.
2. Connect to wifi, if you can not resolve, download the old version apk. http://myiptv.weebly.com/uploads/3/7/8/8/37888255/myiptv140707.apk

Question3: Login several times to enter
1. To ensure the network above 4mbps.
Please use this link to test network speed on your computer.
http://bhs.proof.ovh.net
2. Restart the machine and routing, try to enter MYIPTV once the network working well. When your family was downloading large files, it will affect the speed of the network.

Question4: Parts of channels keep loading and then show: coming soon, how to solve?
1. If its not the problem causing by the server, only 1-2 people get this problems,please check the internet and reboot or routes, or LAN connection, WIFI may be some instability.

Question5: Parts of  channels cant watch smoothly and lag sometimes, how to solve?
1. We are not guarantee MYIPTV compatible with all machines 100%, suggest to use our companys android TV box.
2. Some Amlogic machine, such as M8, part station will lag, please use your machine for decoding to play --------- MYIPTV-setting-player set-MX player, enter a live broadcast, press remote OK button, the upper right corner will appear decoding "H / W Decoder" S / W Decoder.
3. The processing speed of android TV box will slow after using some days, Solution: Go to box setting-apps, into each APP software, clear cache and data.

Question6: It wont be watch after MYIPTV address changed, how to solve?
1. Pls take note with your MAC address in the first time, or label it on the box. 
2. If the box of Mac number change, how to get it back?
Please check your Mac is with Ethernet or WIFI connected.
-----WIFI MAC,  setting-wifi---open---on---advanced----MAC
-----Ethernet MAC, setting---Ethernet---MAC

Note: Please factory setting before get the MAC, if your previous ID is ethernet MAC, please connect to Ethernet, dont open WIFI, and install MYIPTV, then you will get the previous MAC.
If  your previous ID is WIFI MAC, please connect to WIFI, dont open Ethernet, and install MYIPTV, then you will get the WIFI MAC. 

We support to change the MAC number only one time, if your box get problems, Pls send us your previous MAC ID.

Question7: Please tell us details if all of the above information cant solver the problems.
1. The channel number, channel name, or provide pictures.
2. If MYIPTV cant watch, and keep loading, pls tell us when loading? Where loading? Loading by only one channels or the whole channels? Ect. 

Note: One Android machine can use MYIPTV one month trail only one time, after one month, need to renew: 3 months, 6 months, 12 months.

Comments

Popular posts from this blog

MYIPTV4K register and activate tutorial

X88 Pro 10 TV Box Android 11 System Update!

How to Update H96 Max RK3566 TV Box Firmware by USB file?